برگزاری دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه شریف

جهت شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ با تایید اداره آموزش عالی کشور امارات برای مهاجرت و کار در خارج از کشور روی لینک زیر کلیک نمایید. 

دوره دیجیتال مارکتینگ (دوره بازارسازی و بازاریابی دیجیتال) 

 

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

به طور کلی در تمامی ادوار تاریخ انسانها پس از آنکه توانستند حاصل دسترنج خود را به فروش برسانند در صدد شناساندن کالای خود و همچنین بیان تمایز آن در سطح جامعه بومی خود بودند. با پیشرفت علم و همچنین بوجود آمدن رسانه های مختلف به جهت آنکه این رسانه ها قشر وسیعی از مردم را درگیر خود می کردند به تدریج تبلیغات وارد صحنه رسانه ها شد و آنها نیز دریافتند که می توانند از طریق جذب آگهی منافع هنگفتی را نصیب خود کنند. با این تغییر عمده در کارکرد رسانه ها بسیاری از آنها حتی محتوای تولیدی خود را به سمت سوی تبلیغ  کالاهای خاص هدایت نمودند. این موضوع تا جایی پیش رفت که کم کم رسانه های سنتی همچون تلویزیون، رادیو، نشریات چاپی و تبلیغات محیطی به دلیل یک سویه بودن مخاطبان را خسته کرده بودند چرا که مخاطبان تنها به عنوان مصرف کننده صرف می بایست هر آنچه را که رسانه ها به او می رسانند می دیدند و یا می شنیدند.

تا اینکه با گسترش نفوذ اینترنت مخاطبان خودشان به تولیدکنندگان محتوا تبدیل شدند که این اتفاق با گسترش روزافزون وبلاگها در سالهای گذشته خود را نمایان کرد. پس از آن وبسایتها بودند که عهده دار انتقال محتوای تولیدی شدند.

در این بین همواره بازاریابی دهان به دهان word of mouth  نکته ای بود که می بایست به گونه ای با گسترش علم راهی جدید برای آن بوجود می آمد که در این بین رسانه های اجتماعی با کارکردی کاملا متفاوت با آن چیزی که امروزه از آن سراغ داریم پا به عرصه گذاشتند و توانستند تا پرچم بازاریابی مدرن را به دست گیرند.

استقبال چشمگیر مخاطبان از این پدیده نوظهور کم کم این رسانه را به رسانه اول جهان تبدیل نمود. در عین حال موتور جستجوی گوگل که به عنوان پرچم دار جستجو در جهان شناخته می شود هنوز به عنوان مرجع اول انتخاب افراد برای کالاهای مورد نیازشان نقش بی بدیلی را بازی می کند.

در این بین از راهکاری که بتواند تمامی عوامل دخیل در تصمیم گیری مخاطب در انتخاب کالا از طریق اینترنت را یکپارچه نماید به دیجیتال مارکتینگ یاد می شود.

موضوعی چندوجهی که رسانه های اجتماعی، بازاریابی جستجو، اندازه گیری و طراحی را شامل می شود.

ما در رسانه تجارت الکترونیک ایران با برگزاری دوره های آموزشی متنوع و در سطوح مختلف این راهکارها را آموزش داده و در بخش طراحی و اجرای پروژه های دیجیتال مارکتینگ به یاری برندهایی می آییم که قصد دارند تا از این بستر به نفع  افزایش فروش و برندسازی خود استفاده نمایند.

 

مطالعه بفرمایید
“لطفا متفاوت باشید!”پرفروشترین کتاب ایران در زمینه ارتباط موثر معرفی شد

در مسیر برگزاری دوره های آموزشی این بار دوره دیجیتال مارکیتنگ را در دانشگاه شریف برگزار نمودیم. دانشجویان و فارغ التحصیلان عزیز این دانشگاه در این دوره با مفاهیم و همچنین ابزارهای کاربردی این نوع از بازاریابی آشنا شدند.

 

دیجیتال مارکتینگ

 

برخی از موضوعات مورد بررسی در این دوره به شرح زیر بود :

مفهوم دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی محتوا

بازاریابی درونگرا

ابزارهای آنالیز دیجیتال

ایمیل مارکتینگ

گوگل آنالیتیکس

تکنیکهای اینستاگرام و …

 

برای شرکت در دوره های آموزشی ما با شماره های مجموعه تماس حاصل نمایید.

 

5 قدم برای ساخت یک کمپین دیجیتال مارکتینگ قوی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.