ارزیابی موفقیت نوین چرم در همکاری با بهرام رادان

 

 

شاید بیش از یک سالی است تبلیغات برند نوین چرم با همکاری بهرام رادان را در خیابانهای مختلف می بینیم. حتی در روزهای گرم تابستان هم این تبلیغات دیده می شد به امید روزهای سردی که در پیش است.

بدون شک هدف تبلیغات افزایش فروش است و هدف انتخاب سفیر برند فروش هر چه بیشتر.

حال اینکه یک برند در همکاری با    یک سفیر موفق می شود سوالی محرمانه است که به همین راحتی ها نمیتوان از آن سر درآورد.

ولی سوال ما در این نظرسنجی اینست که مشاهده بهرام رادان در تبلیغات نوین چرم  و با شعار “انتخاب بهرام رادان” باعث انتخاب شما و خرید از این برند در طول این یکسال شده است؟

 

مطالعه بفرمایید
برگزاری دوره آموزشی برندسازی در مجتمع پتروشیمی خراسان

نظرات خود را در پیج ما در اینستاگرام به نشانی زیر بفرستید: 

www.instagram.com/ebmedia.ir

 

 

 

#بهرام_رادان

#نوین_چرم

#تبلیغات

#چرم

#برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.